donderdag, september 14, 2006

Speciaal voor 't mienwerkerke

't mienwerkerke schrijft in een comment het volgende :

"Hé Murke, hadden we niet afgesproken "de mooie plaatselijke natuur". Op dit ogenblik is de max score een kleine 6,5/10 met een lichte 7 voor de tango. 't mienwerkerke"

Maar een 7 voor mijn tangolerares. Wat is dat mienwerkerke wel gewend ? Misschien valt hij wel op onderstaande Argentijnse schoonheden waarmee ik deze morgen terug ben gaan wandelen





















Wel mienwerkerke, als dit geen 9 op 10 is, weet ik het ook niet meer :-)

Het is nu 18h15 in Buenos Aires. Ik ben geland om 17h00 en dan de heksenketel van Buenos Aires trotseren tijdens het spitsuur. Brussel en Antwerpen is hierbij vergeleken kattepis.

Ik verblijf nu in een supermodern designhotel nl. Vista Sol Hotel met alle mogelijke technische snufjes als flatscreen,...., super trendy bar ..... (die ik dadelijk eens zal bezoeken want ik voel me echt gelukkig) www.vistasolhotels.com

Vanavond ga ik nog iets eten, waarschijnlijk vlees :-) en morgen heb ik dan mijn vlucht naar het koude Patagonië.

2 opmerkingen:

Elsbabbel zei

De plaatselijk zoo ziet er bijzonder schattig uit.

Anoniem zei

Ha, eindelijk een loopse teef...
't mienwerkerke