woensdag, september 06, 2006

Murke ontmoet Diego Maradona in Boca !!!



















Ongelooflijk, ik ben pas in Buenos Aires en ik ontmoet Diego Maradona.

Mi personal Guia voor vandaag was Patricia, een goedlachse porteño (geboren en getogen in Buenos Aires). Voor 't mienwerkerke ging ik graag met haar op de foto.



















Ik had graag eens het stadion gezien van Boca Juniors, waar Diego Maradona uitblonk. De kleurrijke wijk Boca is ook een belevenis op zich.

Het stadion van Boca zou zeker niet goedgekeurd worden volgens de Belgische richtlijnen but who cares ! Hieronder vind je enkele foto's van het stadion en van de kleurrijke wijk Boca.
Vanhaverdinges, ik heb het officiële nieuwe Nike Boca -shirt mee uit de fanshop. Junior zal blij zijn.

Je kunt mijn verbazing begrijpen toen ik plots aangesproken werd in het stadion van Boca Juniors.

"El Señor Murke, que tal ?"
"pero Diego, mi amigo, muy bien !"

(zie bovenstaande foto)

Hieronder nog enkele foto's die ik genomen heb van het stadion en de bruisende wijk Boca.












































































En nu moet ik weg want ik moet op tijd zijn bij mijn tangolerares. Murke is vastberaden de tango onder de knie te krijgen.

1 opmerking:

Anoniem zei

alé 't is al een goed begin
't mienwerkerke