donderdag, september 07, 2006

Mijn eerste verrassing : De Tango

























Buenos Aires ademt overal de Tango. Zopas mijn eerste surprise-omslag geopend en ja hoor, morgen krijg ik tangoles van een professionele lerares.

"Trek je dansschoenen maar aan voor een privéles tango (1 uurtje) met een professionele danslerares in de prestigieuze Mansion Dandy Royal. De plaats bij uitstek in Buenos Aires om te leren tango dansen" (Een chauffeur komt U oppikken om 15h30 aan de receptie van uw hotel (Reconquista Garden)

Bekijk het op http://www.mansiondandiroyal.com/

Zouden ze daar ooit zo'n stijve hark verwelkomd hebben als Murke ? Alhoewel deze namiddag liet ik me gewillig meeslepen in een tango met een Argentijnse schone (zie foto's).

Zou ik toch danstalent hebben ?

4 opmerkingen:

Anoniem zei

danstalent, daar heb ik mijn twijfels over. Bewijs je maar als je terug bent. Je kan dan inderdaad een persoonlijke cursus geven aan uw K3, om hen nog MEER flair te geven.
MURKE : veeeeeel plezier en ....

de bevers zei

Tetje,

twijfelen aan het danstalent van de manager ? Wacht maar totdat ik thuiskom :-)

Anoniem zei

Matanza is al een ganse week de tango aan het oefenen op zijn zolder, want er staat hem een zeer moeilijke opdracht te wachten...

senôr Muoerke geniet maar met volle
teugen ...

Anoniem zei

En de tonge in de mulle?
't mienwerkerke