zaterdag, september 09, 2006

Il est cinq heures ...

SALTA s'éveille !

Het is inderdaad 5H 's morgens en Murke is reeds fris en monter al doet die schitterende "cafe cortado" daar veel aan. Wat kunnen ze hier in Argentinië lekkere koffie maken (en steaks ook natuurlijk).

Binnen een halfuur vertrek ik en trekken we de natuur / de bergen in o.a. natuurpark Los Cardones en zullen we bergen zien die iets groter zijn dan de Mont Ventoux en de Tourmalet. Het wordt heet vandaag (34°C)

Vanavond om 20h00 mag ik mijn tweede surprise-omslag openen ... wat wordt het deze keer ... de samba leren (hier de dans bij uitstek, hier geen tango) ... 3 kg steak eten ... helicopter die me afzet op de top van één van de bergen ... ik weet het echt niet maar ben uitermate benieuwd

En vanavond is het zaterdag dus ga ik vanavond eens lekker eten, pinten pakken, rockconcert meepikken, lekker dansen in het Sodom en Gomorra van Salta, nl. de ruige en levendige buurt Balcarce, gisteren als eens op voorverkenning geweest en ik ben er zeker van dat vele Bevers dit de perfecte uitgangsbuurt zouden vinden.

Geen opmerkingen: