zaterdag, september 02, 2006

Opdracht 3 - de slange - Naughty 40 Club


Maar eerst een aanpassing ivm opdracht 1 (zie één van vorige posts).

Matanza belde me deze morgen uit mijn bed en liet me weten dat de 4 meter lange boa constrictor René vanacht de pijp aan Martens gegeven heeft m.a.w. René is niet meer.

Maar vrees niet, slange, want Devil zijn koningscobra (zie foto) zal maar al te graag jouw
gezelschap opzoeken











Opdracht 3 - tamboer-majoor en pet

Zopas kreeg ik weer bezoek van de twee illustere heerschappen van "The Naughty 40 Club" en ze vroegen me het onderstaande op mijn weblog te plaatsen

Beste Slange,



















Je kapsel stelt niet veel meer voor. We hadden eerst gedacht aan een toupetje maar kwamen dan op een beter idee. Op zondag 24 september moet je om 11h59 in "De Poane Preute" zijn. Daar zal je onderstaande pet ontvangen



















De volledige zondag 24 september dien je deze pet te dragen. Verder moet je tussen 24 september en 13 oktober drie dagen uitkiezen dat je van 's morgensvroeg tot 's avonds laat deze pet draagt. Deze pet mag je nooit afzetten ... je collega's, vrienden, familie,... zullen op de hoogte zijn en zullen dit streng controleren. Op deze dagen moet je ook bereid zijn om met Ugly 50 boys, Naughty 40-ers en minderwaardige sujetten op café,.... te gaan. Je mag niet weigeren.
Laat ons op zondag 24 september de drie dagen weten dat je als "zeeman van de de vloot van de zwarte zee" zult rondhuppelen.

Op 14 oktober is er dan het grote feest. De slange wordt verwacht met zijn pet en volledig gekleed als tamboer - majoor op de startplaats om 17h30. Deze startplaats wordt later nog meegedeeld. "De Slange" ziet er pico bello uit als tamboer-majoor en zorgt zelf voor een fanfare die hij kan leiden (bij voorkeur Russisch,..... misschien kan Matanza helpen als je het hem ZEER vriendelijk zou vragen).

Vervolgens verplaatsen de tamboer-majoor, de fanfare, the naughty 40-ers, the ugly 50 boys, de minderwaardige sujetten zich van punt A naar punt B (wordt later nog meegedeeld). Onderweg zijn er enkele stopplaatsen voorzien :-)

Ik zou zeggen "piece of a cake"

Geen opmerkingen: