dinsdag, september 19, 2006

Murke ontmoet Victoria Abril !

In Buenos Aires ontmoette Murke reeds Diego Maradona (zie een vorige post).

Wel gisteren tijdens het avondmaal op de estancia bestaande uit, hoe kan het anders, kilo´s uitstekend vlees (Murke beperkte zich echter tot de beste stukjes lomo en pollo) en liters tinto, zag ik Victoria Abril. Victoria Abril is één van de favoriete actrices van Pedro Almodovar en ook Murke is een fan van haar. De eerste film die ik ooit zag met haar was "Nuit d'Ivresse"

Ik had haar herkend aan haar wipneusje en kon nog snel een snapshot nemen als een echte paparazzo. Ze vluchtte echter naar de keuken.















Ik ging haar achterna en ze barstte in tranen uit. Ze was hier incognito en wou het zo houden. Ik beloofde haar om niet te vermelden in welke estancia ze verbleef. Ze was me dankbaar en zei "Atame" (bind mij vast). Ik zei : "Victoria, dat kan ik niet doen maar doe je "tacones lejanos" (hoge hielen) aan en dans de tango met mij".

En zo geschiedde. Na afloop zei ze : "Murke, jij bent een meester in de tango" Tja ....

Geen opmerkingen: