woensdag, september 06, 2006

Mi Guia personal Yanina

Nee Nee Mienwerkerke,

Mijn gids (mi guía personal) die me zopas oppikte op Buenos Aires airport heeft geen konijnentanden. Ze heet Yanina en ziet er goed uit (zie onderstaande foto). Ik spreek nu al een paar uur Spaans en het begint beter en beter te gaan. Ik kreeg van Yanina ook een mooi welkomsgeschenk. Het heeft te maken met maté (als je deze drank niet kent, google dan maar)



















Het is winter in Buenos Aires en de temperatuur bedraagt 12 C maar de eerste indruk van de stad is meer dan OK. Het ziet er een levendige grootstad uit met een ruw kantje (en zo heb ik grootsteden graag). Vanaf morgenvroeg start ik de verkenning

Ik kruip nu onder de wol want het is nu 3h30 bij jullie (22h30 plaatselijke tijd - 5 uur verschil) en ik ben al 22h30 onderweg. Ik slaap in het schitterend hotel "Hotel Reconquista Garden"

www.reconquistagarden.com.ar

Morgenavond meer maar nu heb ik mijn slaap nodig

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Van de 1° enveloppe blijven tot vanavond 20.00 u, Murke ! Lokale tijd ! Ik zie van hier dat je er al aan foefelt ! Dinsdaglief met een overdosis delete-woorden

de bevers zei

Helaba Amante de martes,

Mij vals beschuldigen. ik open mijn enveloppe pas vanavond om 20h00. of ben JIJ soms benieuwd om te weten wat er in staat. "La curiosité est une chose féminine, n'est pas".

Chicas, 't amusement deze namiddag met het uitoefenen van de DELETE-woorden. En neem nu en dan eens een break hé.

Als je morgen opstaat, zal je kunnen lezen wat mijn eerste verrassing is.

Redel,

reken maar dat ik er zal van genieten. nu nog een ontbijt en dan verken ik Buenos Aires