zondag, september 17, 2006

Parque Nacional Los Glaciares

Vrijdag omstreeks 19h15 geland in El Calafate in het Noorden van Argentinie. Dit alleen al was een belevenis. Ruige met sneeuw bedekte bergen,... prachtig.

Eenmaal buiten ijzige wind en gevoelstemperatuur - 5 C, en zeggen dat ik twee dagen geleden nog in + 35 C zat. 't is even wennen.

Dit is hier echt het einde van de wereld want internet werkt nu en dan, geen bereik op mijn GSM en ik kan niet naar een Belgische GSM bellen. Dus bel me niet, mail me enkel.

Gisteren en vandaag een volledige dag doorgebracht in Parque Nacional Los Glaciares, deels met catamaran en deels te voet. Gevoelstemperatuur tot - 15 graden C maar wat een pracht. Glacier Upsala (60 kms lang), Perito Moreno, Bahia Onelli,...

Hieronder reeds enkele foto's. Het is echt overweldigend. Klik op de foto voor een grotere weergave





1 opmerking:

Anoniem zei

prachtige foto's, maar Murke je mag je wel eens scheren :-)