woensdag, september 13, 2006

The House of Jasmins

Zopas twee prachtige dagen achter de rug in het Noorden van de provincie Salta. Morgen uitgebreid verslag met foto's op Murke.

Maar nu ben ik even van mijn melk want ik heb zopas het mooiste betreden wat ik ooit zag. Het was 20 minuten rijden buiten Salta en dan kwam ik binnen in het domein "Casa de las Jamines" (House of the Jasmins). Een lange oprijlaan omgeven met prachtige fakkels, ik werd aan de lobby opgewacht door 2 prachtige vrouwen. Ze gaven mij een rondleiding in het domein. Overal in iedere ruimte kaarsen en jasmijnen die goed geurden. In dit reusachtig domein zijn slechts 7 kamers. Ik begin die mensen van surprisetravel meer en meer te appreciëren en vergeef hen die wildwaterrafting

Ik heb zopas mijn eten besteld en om 21h20 zal het klaar zijn. Eten kan in eender welke kamer die ik wens in dit domein. En dan zwijg ik nog over mijn slaapkamer : hemelbed, kaarsen, jasmijnen,.... en ik mag hier 2 dagen verblijven. Nu voel ik me even echt als God in Frankrijk. Ik neem hier voldoende foto´s om jullie even te laten wegdromen.

Na 2 dagen in de ruwe natuur, verschroeiende hitte, stof,... is het morgen verwendag voor Murke met op het programma jacuzzi, sauna, fins stoombad en massage

Droom even weg op www.houseofjasmines.com

Ik kan dit nog altijd niet geloven. Ik ben gelukkig als een klein kind

Geen opmerkingen: