maandag, september 04, 2006

Inpakken en wegwezen







Mijn valies pakken doe ik altijd secuur. Ik wil altijd zo weinig mogelijk meenemen. Dit is deze keer ook nodig want op binnenlandse vluchten binnen Argentinië mag je max. 15 kg meenemen.

Tevens dien ik rekening te houden met 3 klimaten :

- buenos aires : weer vergelijkbaar als bij ons nu
- het noorden van Argentinië : warmer alhoewel niet heet, 't is het begin van de lente
- het zuiden van Argentinië : temperaturen - 0°C

Dus hemdjes met korte mouwen maar ook pulls, windjack,...

Het uurverschil bedraagt - 4 uur. Dus als het hier 19h00 is, is het in Argentinië 15h00

Hopelijk zit ik naast een tof iemand op het vliegtuig. Dit is vooral belangrijk voor de 12-uur durende vlucht van Madrid naar Buenos Aires.

Verder ben ik voorzien van laptop en digitaal fototoestel dus mag je nu en dan verslag verwachten op mijn weblog. 't mienwerkerke drong er op aan om foto's te nemen van de plaatselijke natuur (lees : chicas latinas). Wel mienwerkerke, ik zal mijn best doen om de verbouwingen bij jullie enigszins aangenamer te maken.

Hasta la vista,

El Senor Murke

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Murke,
Geniet van uw trip in Argentinië. Als u in het noorden bent, vergeet dan niet uw zonnebrandcreme mee te nemen en een dikke laag op uw kopke te smeren. In het zuiden bij -0°C zet water uit, andere dingen krimpen dan weer. Voor de rest hou altijd uw fototoestel in aanslag want naar het schijnt is de plaatselijke natuur skitterend.
Ondertussen zitten de kaders van de ramen eral in, nu nog het glaswerk en dan kunnen we "Delete"
't mienwerkerke

Elsbabbel zei

Geniet !
Ik zeg : geniet !
Genieten, hoor !
En dat ge zult genieten !
Moet ik het nog 1 keer zeggen ?