woensdag, september 13, 2006

Casa de las jasminas

Man man man,

Dit benadert sterk het paradijs op aarde. Zopas genoten van een prachtig ontbijt in een prachtige ruimte met zicht op de bergen, paarden lopen hier wild rond,.....

Hieronder enkele foto's o.a. van mijn hemelbed, ruimtes in deze ranch,...

Gisterenavond uitstekend gegeten. Ik had een volledige living voor mij alleen. Prachtige muziek op de achtergrond, prachtige geuren, sfeerrijke verlichting en kaarsen en vooral ik werd bediend door het meisje met de mooie glimlach.

Zeer stijlvolle dame en telkens ze mijn glas bijvulde zei ze "con permiso" (met jouw toestemming). Ik wist niet dat deze beleefdheidsvormen nog gangbaar waren.

Hoeft het gezegd dat ik uitstekend geslapen heb in mijn hemelbed en nu zal ik me even laten vewennen




2 opmerkingen:

Elsbabbel zei

voor wie dergelijke foto's slecht zijn voor de ogen, kom eens naar de oogarts

Anoniem zei

Hé Murke, hadden we niet afgesproken "de mooie plaatselijke natuur". Op dit ogenblik is de max score een kleine 6,5/10 met een lichte 7 voor de tango.
't mienwerkerke