zondag, oktober 16, 2005

Vrijdag 21 oktober : Boterkaarting




















A.s. vrijdag is er boterkaarting t.v.v. de Jongensschool. De kaarting vindt plaats in het Parochiaal Centrum

Hoe spreken we af ?

vanaf 18h00 in de "Poane Preute"
vanaf 19h00 in het Parochiaal Centrum waar er een speciale ruimte voorzien wordt voor VIP's (wij dus)

Allen daarheen zou ik zo zeggen !

Hieronder nog de officiële uitnodiging waarmee Oguh ons probeert warm te maken

Beste Murke-lezers,

Stel dat je vrijdag 21 oktober niets te doen hebt, kom dan naar de jaarlijkse boterkaarting. Zoals ieder jaar zorg ik voor een speciale VIP-ruimte. Tevens zorg ik ervoor dat de meest sexy onderwijzers en onderwijzeressen jullie bedienen. Aan de slang en David Davidse geef ik de toestemming om ook dit jaar met boter te smijten. En vooral, ik zal minstens 3x een toernee génerale geven. Sommigen vinden dat veel maar door mijn geheugenproblemen ben ik na 1 uur al vergeten dat ik getrakteerd heb ........ dus voor mij is het alsof ik maar één maal getrakteerd heb.

Tut vriedag hé

Oguh

P.S. Zopas heb ik een leuke foto bekomen ivm een mammografie. Ik verzend hem vrijdag in mijn vriedagmail

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Voor wie nog geen kaarten heeft.
Bestel ze via Robbe. Mail me voor woensdag en de kaarten zullen vrijdag klaar liggen in de Poane Preute

't mienwerkerken

de bevers zei

mienwerkerke,

Gisteren was F. Vanhaverbeke nog op zoek naar 4 kaarten. Mss even bellen