vrijdag, oktober 14, 2005

Hoe avontuurlijk is dinsdagliefje ?

























Aan de toog is het gemakkelijk praten. Ja, ik zou dat wel durven, ja, etc....

Wel dinsdagliefje, durf je meegaan met Murke. Het kan enkel op vrijdagavond 28 oktober
Onze eindbestemming bevindt zich op 80 kms van Roeselare.

Al de rest blijft een verrassing !!

Ik beloof plechtig aan 't mienwerkerke en de bloedjes van kindjes dat ik je in de loop van vrijdagnacht levend terug aflever op je thuisadres.

Durf je het aan ?

Mail me voor maandagmorgen a.s.

Le Petit Mur

7 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

ik ga enkel mee als ik zo gekleed (als op de foto) mag meegaan

dinsdagliefje

Anoniem zei

Blijkbaar heeft Murke teveel bij Oghu gezeten of is hij bang om weer eens te verliezen tijdens een pokeravond. Ik heb een stil vermoeden dat het het laatste is. Een tijdje geleden is er afgesproken dat de volgende pokeravond op vrijdag 28 oktober bij 't mienwerkerken thuis zou zijn.
Murke doet er blijkbaar alles aan om deze pokeravond te ontwijken.

Wij; de slange ,de fotograaf en 't mienwerkerken zijn zeer teleur gestelt in Murke.

We hebben dus een stoel over, wie durft de plaats innemen van Murke?

De echte pokervrienden

de bevers zei

Gisteren hoorde ik een telefoongesprek tussen 't mienwerkerke & de fotograaf : "Joepie, Murke zal er niet zijn op 28 oktober, eindelijk zullen we eens winnen."

Ondertussen heb ik overlegd met de deerne en er zal een nieuwe datum bepaald worden.

Dus, waarde pokervrienden, breng maar voldoende cash mee. En mienwerkerke, zullen er deze keer warme hapjes zijn ? Of zullen we ons terug moeten tevreden stellen met fletse kaas en een blik zwan-worstjes ?

See you on 28th, losers !!!!

Pokermurke

Anoniem zei

Murke, ik ben ook teleurgestelD. Mij gebruiken om niet te hoeven afgaan op de pokeravond ! SCHANDE !
In het vervolg ga ik alleen nog mee met echte, oprechte en eerlijke mannen.
Avontuurlijk Dinsdagliefje