maandag, oktober 17, 2005

Murke zoekt 5 mede-quizzers




















Op vrijdag 18 november vanaf 19h00 organiseert Chiro Nele een Quiz. Murke zoekt nog 5 extra kanidaten.

Indien geïnteresseerd laat het me weten

Profiel van de quizzer
  • vooral iemand met een goed humeur
  • die een streekbiertje lust
  • redelijk intelligent
  • met een goed geheugen
  • en bij voorkeur sterk gelijkend op Sophie Marceau (maar dit is geen noodzaak)

Soort quiz

Het is een algemene quiz. Voor de diverse onderwerpen klik op bovenstaande folder

Doel

Een gezellige avond beleven maar toch gaan we voor niet minder dan een TOP 3

Wens je mee te doen, laat het maar weten

Murke

4 opmerkingen:

Anoniem zei

ben geinteresseerd, trek niet op sofie , wil me wel een mooie pruik opzetten, drink ook geen streekbier,indien ik ondanks alles toch in aanmerking kom , laat me iets weten ,
de redel

Anoniem zei

Goed gehumeurde streekbierlustende brunette houdt wel van een avondje kwissen.
Intelligentie en geheugen van dubieuze kwaliteit maar dat zal de pret zeker niet bederven !
Laat maar weten of ik in aanmerking kom.
elzebubbel

de bevers zei

Het onoverwinnelijke Quizteam "Schwung 2006" begint vast vorm te krijgen

Murke
Redel
Elzebubbel
Ivan met het korte vingertje

de bevers zei

Ons onoverwinnelijk team "Schwung 2006" werd zopas uitgebreid met wetenschappelijk en wiskundig brein DORITO.

Nog één persoon en ons team is volledig