dinsdag, oktober 25, 2005

Met het mes op tafel











Hou je van poker ?
Hou je van quiz ?

Stem dan vanavond af op Canvas. Om 20h45 is er de quiz "Met het mes op tafel".

Deze quiz loopt al jaren op Nederland. De presentator is daar Joost Prinsen, die dit uitstekend doet (zie foto). Het geheel speelt zich af in een louche nachtclub inclusief piano, whisky, bar,.....

Leuke vragen en het pokeraspect zorgen er voor dat de Nederlandse versie alvast interessant is.
Dit moet ook gezellig zijn om dit thuis met een paar vrienden/vriendinnen te spelen !

Benieuwd wat ze er op Canvas van terechtbrengen. De presentator is Jo Van Damme en dit is niet bepaald mijn favoriet. Jo wil vooral intellectueel overkomen maar is het volgens mij niet. Het is vooral uiterlijke schijn terwijl Joost Prinsen de ideale nachtclubeigenaar zou zijn

We zien wel

5 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Hi, so you do understand dutch ?
I don't enjoy you being here.
So : MOVE !
one of Murkes real frieds

Anoniem zei

the ringmaster wist niet dat Murke echte vrienden had...

Anoniem zei

hmm, juist gekeken...
leuke vragen maar het decor kon beter
waarom doe jij niet mee ?
decor zou direct opgevuld zijn !
curvybubbelsNOTcute

de bevers zei

Mijn vrees werd waarheid. Jo Van Damme is geen Joost Prinsen. Joost was trouwens aanwezig. hij zal het ook wel niet top gevonden hebben.

Bubbels, Ik heb geen weddenschap lopen waarbij ik in de komende maanden nog 3x op TV dien te komen. Maar ja, combinatie quiz + poker is wel iets voor mij. Als met mijn verschijning het decor zou opgevuld zijn, weet ik echter niet.