maandag, oktober 03, 2005

Naughty 40-ers !!



















Gisteren zocht dinsdagliefje toenadering tot "de slange". Volgend jaar worden beide sujetten 40 jaar.

Ze deden zeer geheimzinnig en fluisterden maar Murkes supergevoelige oren konden toch volgend gesprek opvangen

dinsdagliefje : "Slang, heb je al eens nagedacht wat we zullen doen voor onze 40ste verjaardag"
slang : "Nee dinsdagliefje, maar deze keer zal 't echt 'naughty' worden"
dinsdagliefje : "ik vind ook dat we ons niet moeten inhouden want dat zoutloos feestje in Lille van Murke en dat pseudo 'naughty' gedoe van Elzebubbel waren niet veel soeps"
slang : "Ik heb een idee, we kunnen misschien o.a. de 100 meter missionarissprinten organiseren. Dat is pas echt 'naughty' !!
dinsdagliefje : "maar slangetje, dat ken ik niet"
slang : "Geen probleem dinsdagliefje, ik mail je morgen enkele foto's van de Europese kampioenschappen missionarissprinten waar ik ooit aan deelnam. Op de foto ben ik de man in baan rechts"

Waarop ik mijn broer de opdracht gaf de computer van dinsdagliefje te hacken en me deze foto's te bezorgen. Ik heb zopas deze foto's bekomen (zie bovenstaand). En noemen ze dat ook al "naughty". Ik denk dat dit feestje pas 'really boring' zal zijn, of vergis ik me .......

3 opmerkingen:

Anoniem zei

om te horen, te zien en te voelen ??

Anoniem zei

De tijd van de winnaar was 1H30.
Naar het schijnt werden de 1/4, 1/2 en de finale binnen de 24H afgewerkt.
Naar het schijnt zou iemand sneller zijn geweest nl in 45min. Maar deze werd uitgesloten wegens het gebruik van zijn vinger.

Anoniem zei

waar blijven de bewegende beelden ?