zaterdag, oktober 15, 2005

Internet is gevaarlijk !!

Blijkbaar is internet niet veilig want ik kreeg vandaag onderstaande email

the-ringmaster@murke.com

Murke,

De ringmaster kent jou en je vriendenkring zeer goed !!! Pas in de toekomst
maar op wat je schrijft want mijn acties zullen niet van de poes zijn.
Vandaag zullen een paar mensen kennis gemaakt hebben met mijn kunnen.
Ze zullen tevergeefs telefoontjes gepleegd hebben. recipienten zullen van niets
weten.

Beste Murke-lezers, pas in de toekomst op wat je krijgt via email want niets
is wat het lijkt. Kijk eens op

http://www.iwebtool.com/anonymous_emailer

en alles wordt voor sommige mensen duidelijk

Binnenkort worden nieuwe acties gepland. Want Murke heerst niet alleen
over zijn weblog

The ringmaster whoehahahahahahhaha

Ik heb al weet van één valse email die Oguh gekregen heeft. Heb je ook een email bekomen, laat het me weten in comments want ik weet van niets

Murke

1 opmerking:

de bevers zei

volgende personen waren o.a. het slachtoffer van de ringmaster

Oguh
David Davidse
Elzebubbel
't mienwerkerke (wou het verzwijgen !)
.....