zondag, oktober 09, 2005

Chippendales
























(Murke, Korea 1985)

Het weekend zit erop. Murke is moe en momenteel lichtjes beneveld maar zijn gedachtenstroom vloeit overvloedig. Het was een hectisch weekend en uit de vele gebeurtenissen zal Murke volgende zaken bespreken

Erotisch plooien van theaterdoeken

Deze morgen plooide Murke doeken samen met het ravissante kikkertje. We hanteerden daarbij het volgende ritueel. We namen elegant de doeken op, plooiden de doeken, draaiden, keken vertederd in elkaars ogen, dromend van een onbewoond eiland. Vervolgens kwamen we met de doeken naar elkaar toe waarbij Murkes borst in contact kwam met de frêle borstjes van kikkertje. Voor Murke nu al het erotisch hoogtepunt van 2005 ! Voor kikkertje was dit blijkbaar ook haar erotisch hoogtepunt want haar nauwsluitend jeansbroekje was na dit plooien kletsnat. Ook 't mienwerkerke had dit opgemerkt

Pruiken

Toen ik thuiskwam van de "Poane Preute" plofte ik mijn lichaam in de zetel en keek ik naar "als 't maar beweegt". Was het de drank of Murkes aangeboren hitsigheid maar toen Els Dottermans (een lekker wijf) op het scherm kwam met een Diana Riggs-achtige 70's pruik op, vond ik dit uitermate sexy. Ik vind vrouwen die zichzelf een stijl aanmeten dmv pruiken, boots,.... trouwens altijd uitermate sexy. Prompt zag ik verschillende vrouwen uit mijn vriendenkring, voor mijn ogen, defileren in de meest uiteenlopende outfits. Snel een koude douche genomen want die hitsigheid was niet meer te harden.

Chippendales

Even mijn email gecheckt en ik zag dat de site www.schwung.be op een zondag bijna 1.100 bezoekers had. Eén mailtje trok mijn aandacht. Het kwam van Ian Moore (manager Chippendales) "Murke, onze sterdanser heeft zopas zijn been gebroken. Uw ex-vriendin ........ stuurde me een foto van jou (zie foto) en jij lijkt mij de ideale persoon om hem te vervangen. Kun jij morgen aanwezig zijn voor de Chippendales show in het Capitole te Gent". Toen ik de foto zag, besefte ik dat deze foto 20 jaar geleden genomen was. Ondertussen waren er 2 à 3 kilootjes bijgekomen. Maar ik wist ook dat er morgen een stel lekkere mokkeltjes aanwezig zouden zijn in Gent dus antwoordde ik "Beste Ian, ik stel morgen mijn afgetraind lichaam ter beschikking van het Gentse publiek"

Vertelavond bij de open haard

Ik leefde in een soort roes tussen droom en werkelijkheid. Het ene idee na het andere spookte door mijn hoofd. Eén idee zag ik al voor mij. Met 10 à 20 personen zaten we voor een grote open haard in een Middeleeuws kasteel. Elk van de genodigden had een vertelling voorbereid en aandachtig luisterden we naar elkaar. Het waren enkel vrienden/vriendinnen die verbeelding en 'het kind' opwaardeerden in zichzelf. De meeste van Murkes vrienden/vriendinnen waren zo maar enkelen verloren gaandeweg, omwille van familiale en zakelijke beslommeringen, de verbeelding en het kind. Maar dit was nog niet fataal, ze bevonden zich nu op de levensbelangrijke tweesprong "verdoemenis - heerlijkheid"

7 opmerkingen:

Anoniem zei

spaghetti met champignons gegeten, Murke ?

PS de schaamlap op de foto moet er vanavond wel af anders komen we niet !

Anoniem zei

olala als murke zo verdergaat, krijgt hij misschien nog de nobelprijs literatuur. IK schat toch dat Murke 4 à 5 kilo zwaarder geworden is

Anoniem zei

wie is kikkertje ?

Anoniem zei

Kom je na je superoptreden ook naar het-2de-straatje-aan-de-rechterkant-en-doorlopen-tot-het-einde-etablissement? We zullen er 8 klaarzetten (maar wat ?). Als je je plannetje nog herinnert : WC = winkelcentrum. Van daar vind je het wel hé ? Anders kom je maar af op het lawaai. Dindagliefje

Anoniem zei

het is meer dan normaal dat murke vandaag een offday heeft . Dit heeft alles te maken met , jawel, weeral een japanse feestdag. Dit is natuurlijk een feestdag speciaal voor mij. Murke daarentegen baalt.

de bevers zei

Taiiku no hi (nationale sportdag in Japan)? Murke snapt het niet

Anoniem zei

Zijn de champignons nu al verteerd,Murke ?
Indien niet : ontnuchtering sowieso
woensdagavond in 't poane poepke.
Hein heeft er immers een erotische plooiavond in petto. Voor mannen.
Met de in houd van de wasmand van hun vrouw.
De baas van 't preutje zou meedoen, Daan ook.
Wij (de linker en de rechter) krijgen er al stijve tepeltjes van !