donderdag, oktober 06, 2005

Murkes eerste spaghetti !



















41 jaar heeft het geduurd maar vandaag heeft Murke voor het eerst spaghetti klaargemaakt.

Het resultaat was verbluffend (zie foto). Toen ik de saus aan het roeren was, kwamen de buren langs en zeiden ze "Murke, wat ruikt dit lekker". Toen ik ze even liet proeven, waren ze verrukt. Zo'n delicatesse hadden ze nog nooit gegeten.

Ik had mijn saus wel iets te pikant klaargemaakt maar voor de rest was dit "haute cuisine".

Misschien zie je Murke binnenkort op het TV-scherm met zijn eigen kookprogamma "Met Murk en vork" of "SOS Murke" of "The Naked Murke".

En morgen maak ik Haggis klaar

7 opmerkingen:

Anoniem zei

tis liek nen berg stront

Anoniem zei

't Potje gemakkelijk opengekregen of riep je daarom naar de buren ? Dinsdaglief (op donderdag)

Anoniem zei

The naked Murke : nieuwe horrorserie ? Bloopers ? Of ter vervanging van de Piet tijdens m'n middagdutje ?

Anoniem zei

oh ja frank, die zak is geen kaas maar witte suiker voor op uw pannekoeken,
uw moeke

Anoniem zei

uw ma had zich vergist, eten vanavond pannekoeken met kaas, allez jongen smakelijk,
uw pa

Anoniem zei

Murke,
Het is nu vrijdagnamiddag.
Uw darmtransit zal wel geschoven zijn.
Zit je al op de WC ?
En....geraakt je er nog af ?
elzebubbel

Anoniem zei

geraak je er nog af zonder
t(h)eeee, Murke ?
elzebubbel