zaterdag, juli 01, 2006

Werchter - dag 2

Zopas aangekomen in het Novotel Leuven. Man, man, man wat een dag !

Ik had een kalme dag verwacht met goede optredens van The Who & Anouk en gezellig keuvelen met ma en de andere dames totdat ik onderstaand bericht ontving van Opa

“ De dames zijn vertrokken naar Werchter. Ze zijn ervan overtuigd heel het weekend gesoigneerd te worden. Als het warm is, zwaai je met een palmblad ter afkoeling. Verder geef je hen een verzachtende voetmassage. Als ze dorst hebben, zorg je ervoor dat een elegante kelner hen een verfrissend drankje aanbiedt. En ’s avond geef je hen een overheerlijke massage totdat ze zacht indommelen ”

Drankjes, palmbladeren, kelners,… dat was niet het probleem, dit zit in het standaard-charmepakket dat Murke heet. Maar Murke weet als hij poezelige voetjes masseert, wel dan is het hek van de dam. Geen enkele vrouw blijft daar immuun voor

Murke nam dan ook maatregelen en reserveerde de loge van Anthony Kiedis (die strandjanet was toch al weg). Nog snel EML opgetrommeld om wat sfeerverlichting te installeren en dan wachten op de dames. Want als Murke dames verwent dan is dit ook pico bello

Bij hun aankomst toonde ik het bericht van Opa en ik zag de honger in hun blikken. Wetende tot wat mijn handen in staat zijn, kwamen we overeen dat ik enkel de poezelige voetjes van ma zou masseren. En ja hoor, ’t was weer van dat..

We trokken ons terug in de loge en ik etaleerde mijn kunsten. Vier uur later kon ik met gescheurd hemd die loge ontvluchten. Och, wat is die ma een beest. Het valt te begrijpen dat Opa een zere nek heeft.

Wat staat mij morgen te wachten ?????

Een angstig Murke

P.S. Hopelijk krijg ik geen SMS'jes met nieuwe instructies want Murke is uitermate plichtbewust

Geen opmerkingen: