maandag, juli 31, 2006

Astma & ghosttown Roeselare

Deze morgen bij mijn arts geweest en mogelijks ben ik binnen een 3 à 6 -tal maanden verlost van dat ellendig puffertje. Sinds mijn kindertijd vervloek ik dat rotding maar het is levensnoodzakelijk.

Er is een nieuwe astmabestrijding en nu ben ik gestart met een kuur van 4 weken. Na 4 weken wordt er geëvalueerd en mogelijks wordt er een versterkende dosis gegeven. In het kort zou het er op neer komen dat ik met één inhalatie 's morgens en één inhalatie 's avonds gered zou zijn. Mijn puffertje zou ik dan practisch niet meer nodig hebben.

Na verloop van tijd zou het zelfs kunnen dat de inhalaties 's morgens en 's avonds ook wegvallen. Moest dit waar zijn wel dan zou ik gelukkig zijn.



















Deze morgen fietste ik door Roeselare en er kwamen spontaan herinneringen aan Calico Ghost Town in me op. Calico Ghost Town ligt op de grens van de Nevada desert & California desert. Vorig jaar bezocht ik deze Ghost Town (zie bovenstaande foto die ik er nam). Roeselare was reeds dead city maar oogt nu nog meer verlaten zodat we kunnen spreken van een ghosttown

Zie ook archief, scroll helemaal naar onderen (Mojave woestijn en spooksteden)

http://murke.blogspot.com/2005_08_01_murke_archive.html

Er is wel één groot verschil. In Calico liet iedereen me met rust en de laatste week spreekt iedere idioot in Roeselare me aan en verveelt me met zijn VTM/Laatste Nieuws - kijk op de wereld. Waarom komen die creaturen naar mij. Dit en het feit dat verlaten, kneuterige provinciestadjes me onrustig maken, hebben er toe geleid dat ik morgen dit landje verlaat.

Ik zal een 800 à 900 kms rijden om enkele dagen te vertoeven in een grootstad waar ik altijd graag kwam. Het is nu wel een tijdje geleden dat ik er was maar ik kijk er al naar uit. Morgenavond of woensdagmorgen kan je al het eerste verslag verwachten uit ...............

Maar vanavond eerst nog een gezellig etentje ten huize De Slange waar de Keniaan ook aanwezig zal zijn.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Matanza gokt op Berlijn...

de bevers zei

Matanza is een slim mens :-)

de bevers zei

Allez Els Pieters,

Als ik mijn weddenschap niet tot een goed einde breng, mag je mee met het illustere gezelschap naar Lille

Anoniem zei

I'm trying to download applications for my iphone 3G, but it says that I have no account. I don't see anywhere to sign up for an account. Where do I find it??



________________
[url=http://unlockiphone22.com]unlock iphone[/url]