maandag, juli 10, 2006

Mijn verrassingsreis - deel 1





Ik kreeg vandaag reeds mijn eerste bericht (zie onderstaand) .... ik word al lichtjes nieuwsgierig

Beste Frank,

Je reisprofiel hebben we goed ontvangen via email. En we hebben al een leuke bestemming in gedachten !

Om het nog even op een rijtje te zetten : je gaat graag voor 2 à 3 weken op reis ver weg, wandelen en fietsen, combinatie van natuur en steden, allergisch aan Ibiza . We stippelen steeds een reis op maat uit, dus geen groepsreizen.

Kan je me nog even laten weten of je bepaalde allergieën/angsten hebt ? Bv. allergie voor paarden, hoogtevrees, ... Zodat we de surprise activiteiten goed kunnen uitkiezen voor jou.

En hoe gaat het nu verder ? We stippelen een reis uit naar een geheimzinnige bestemming, ik email je de prijs en het reiscontract door. Als je dit reiscontract handtekent en terugstuurt naar ons kantoor, dan is je reis geboekt. Na bevestiging verschijnt de factuur in de brievenbus.

Voor vertrek sturen we mysterieuze hints over de bestemming per email, sms of brief. Enkele dagen voor vertrek krijg je een volledig documentatiepakket met vouchers aan. Zodra ik de exacte prijs heb van je surprise reis, email ik het je door.

Groetjes en nog een prettige maandag !

Kris

Let us surprise you ! Explore. Dream. Discover

Wedstrijd !!!!

Ieder bericht dat ik krijg van suprisetravel, publiceer ik op mijn weblog. Bij iedere tip kan je gokken naar de eindbestemming (land + stad). Per tip mag je maar éénmaal gokken. Je kan bij je eerste gok blijven of per tip kan je een andere bestemming kiezen. Voor diegene die de juiste bestemming raadt, breng ik een geschenkje mee van mijn eindbestemming. Indien er meerdere mensen de bestemming raden, gaat eerst de voorkeur naar diegene die het meest aantal keer deze bestemming koos. Indien nog een ex-aequo dan wint diegene die het eerst de juiste bestemming gepost heeft.

Dames en heren, bij deze is de eerste gokronde geopend. Gokken maar !!
Vanzelfsprekend tellen anonieme gokkers niet mee, schuilnamen tellen wel !!

The winner takes it all !!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

We weten natuurlijk niet wat je allemaal zelf schreef, alé.. cuba
't mienwerkerke

Anoniem zei

Lauralynnland

Anoniem zei

ontario canada

Wim

Anoniem zei

Dienstmededeling: Dorito heeft zopas de server van dat reisbureau gehackt... met medewerking van schrijfster dezes! Wij staan niet in voor de verdere gevolgen...

de bevers zei

't is geen waar hé dat ik 3 weken op reis moet met Els Pieters :-)

Anoniem zei

Hawaii, 'k heb een strooien rokske nodig. Dinsdaglief

Anoniem zei

ik denk dat het cuba is
naar havanna(sigaren)