maandag, juli 24, 2006

Even afkoelen



















Moest het Star Trek - gewijs mogelijk zijn om me even snel naar Alaska te verplaatsen dan zou ik zeggen "Beam me up Scotty, destination Denali Alaska".

Murke houdt van de zon maar weken zonder afkoeling vindt hij dan weer een beetje van het goede te veel. Daarom zou ik nu zeer graag een berg in Denali (Alaska) beklimmen. Uren klimmen om dan buiten adem en in ijle, koude lucht de top te bereiken. En dan genieten en tot rust komen en vooral het prachtig uitzicht bewonderen vanaf de top van de berg (zie onderstaand filmpje) .

Hopelijk zorgt dit filmpje voor een beetje afkoeling in deze hete tijden

3 opmerkingen:

Elsbabbel zei

Als ik mijn kop in onze diepvries steek, zie ik ongeveer hetzelfde landschap ! 't Wordt dus hoog tijd dat ie ne keer uitgekuist wordt...

Anoniem zei

en vergeet de deur van den diepsvries niet dicht te doen nadien ...;:-)

vgm

Anoniem zei

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»