dinsdag, juli 04, 2006

De Bevers - een kinderdagverblijf ?













Vandaag kreeg ik reclame in de bus die gericht was aan Het Kinderdagverblijf "De Bevers" (zie bovenstaand).

En inderdaad, het is een harde job voor Murke om al de kindjes die deel uitmaken van "De Bevers" te begeleiden naar hun volwassenheid. Op festivals draait Murke overuren maar ziet stilletjesaan dat de kindjes nu en dan al volwassen trekjes krijgen.

Kindjes wees gerust, Murke zal ook op jullie letten tijdens het festival in Peer.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Denk eraan dat je voldoende flesjes melk en pampers meegeeft hé! Als je er wat wilt lenen ... ge weet me wonen. De melk is bovendien antireflux dus dat zou goed uitkomen.

CD uit A

de bevers zei

CD uit A.,

Bezorg me dan ook nog jouw fruitpaprecept want de kleinste kindjes dien ik 's morgens nog te voeden. De grotere kindjes mogen al alcohol drinken in de sporthal :-)

Anoniem zei

Kan ik een attest krijgen voor bij m'n belastingsaangifte te voegen?
't mienwerkerke

Anoniem zei

dat is geen fout! Een kinderdagverblijf of de naughty 40... wat is het verschil?

En durf het niet Dorito te verdenken, want nu kennen we je adres!

Elsbabbel zei

en sarah is in conge !

ps Murke, ik ken er een paar die borstvoeding wensen

Anoniem zei

Oei, ge zijt 5 maanden te laat! Dat kan ik ze niet meer aanbieden.

Murke, uw taak om borstvoedende vrouwen te zoeken op Peer.