vrijdag, juli 21, 2006

volveremos tarde

Om 9H30 zond ik een SMS'je naar Laura om af te spreken. Ik had voor Laura y Rosana iets speciaals in petto.

Een beetje later kreeg ik een bericht "Estamos en Amberes, volveremos tarde" Ze hadden me gezegd dat ze eerst naar Antwerpen gingen. Ze hadden me trouwens gevraagd of ik mee ging....... waarom deed ik dit eigenlijk niet ?

Ze even opgebeld en het deed deugd die opgewekte stemmetjes te horen. Ze waren met een groep afgezakt naar Antwerpen en waren afhankelijk van deze groep. Ze zouden om 9h00 terug in Gent zijn. Perfect, ik zou hen oppikken aan hun hotel en dan ....

Om 15h00 belde Laura me echter op dat die groep beslist had om nog iets te eten in Antwerpen en dan met de bus terug te komen. Vermoedelijke thuiskomst na middernacht.

Ja, dan heb ik onze afspraak afgeblazen en die fijne meiden een goede reis toegewenst. Als ik in Madrid ben, moet ik hen zeker opbellen. Murke was even ongelukkig maar ja, er zijn ergere dingen in het leven.

Dan afgesproken met 't schoap en De Keniaan in 't Baudeloopark. Eerst iets gaan eten in 't magazijn. Murke koos voor een gegrilde zalm, 't schoap at iets Italiaans en de Keniaan, wel die dronk enkel Orval (12 kg vermageren). Het werd een gezellige babbel en 't Schoap heeft nu eindelijk eens volledig uitgelegd wat hij doet en ik vond het reuze-interessant.

Na 't magazijn trokken we naar The Pink Flamingo waar we een zootje ongeregeld aantroffen o.a. Ziggy met Tragically Hip T-shirt, De Chinees, De Rus,.... en vooral mijn geliefde sinologe (met de zachte borstjes) en Sophie Marceau.

We schaafden de Keniaan zijn West-Vlaams bij want momenteel spreekt hij een vreemdsoortig West-Vlaams. Zo zei de Keniaan : "Ik ben een bikke moe, anyway we goan nog jèn drinkn" Zoals de slimme Murke-lezer zal opmerken is bikke (Brabants) en anyway (Engels) dus luidt de correcte West-Vlaamse zin : "Ik ben een bitje moe, tis geliek wuk een boane we gaan nog jèn drinkn".

Ik zonderde me een bitje af van de macho's en nam plaats aan het tafeltje van mijn geliefde sinologe en Sophie Marceau. Ongevraagd kreeg ik twee verleidingstips van deze dames,... zie ik er zo wanhopig uit :-)

We spraken af om zaterdag terug naar Gent te gaan

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Here are some links that I believe will be interested

Anoniem zei

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»