dinsdag, juli 25, 2006

Parkconcerten

Zopas kwam het idee bij mij op om vanavond eens naar de parkconcerten te gaan in Roeselare. Even gekeken op de agenda en er is vanavond een "boombal" een nieuwe benaming voor "het volksdansen" waar ik op tienerleeftijd van gruwelde. Op zo'n volksdansavonden trof men meestal vrouwen aan met sjaals, boerinnenhemden, sandalen en geitenwollensokken. Toen ik begin 2000 de eerste beelden zag van een boerka, dacht ik spontaan terug aan die meisjes op volksdansavonden.... het verschil was uiterst miniem, het betrof in beide gevallen amorfe schaduwen.

Toch zal ik misschien eens gaan om de spreekwoordelijke sfeer op te snuiven en weer veel te veel mensen te ontmoeten die ik liever niet ontmoet. Maar ja, misschien ontmoet ik er ook ....

Zijn er nog mensen geïnteresseerd, laat het me weten.

Sandalen en teensletsen zijn echt uit den boze of je moet deelnemen aan het boombal :-)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

IK ZOU U LIEVER NIET ONTMOETEN,
DUS GA IK NIET.

Elsbabbel zei

Murke,
Uwen meltdown is duidelijk ook begonnen !
Volksdansen ?? Wat heb jij gesnoven, behalve sfeer ?
Ik denk ook niet dat je ... daar zult vinden, moavinttoch !
Ik ga vanavond naar Mayumana in Oostende, even gaan testen of dat drumstel nog steeds in mijn heupen zit.

Anoniem zei

Murke

licht eens een tip(je) van de sluier? Of leest het voorwerp van je gevoelens mee?

Ik ken niet zoveel dames in/uit/van Roeselare, maar als ik een naam mag plakken overeenkomstig het door redel geschetste profiel dan ben ik zeer geïnteresseerd in de verdere ontwikkelingen...

Anoniem zei

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

Anoniem zei

Your website has a useful information for beginners like me.
»