donderdag, juli 20, 2006

Kalimotxo



















Ja, ik wist ook niet wat het was

Maar dit is de lievelingsdrank van de Spaanse meiden. Ze vroegen me of er in Gent een
Baskische bar was want ze hadden me graag getrakteerd op een Kalimotxo
(spreek uit : Kalimokso)

Toen ze me echter zeiden wat het was, keerde mijn maag om.

Kalimotxo is namelijk een mix van Coca Cola en slechte wijn (de nadruk ligt op slechte)

Even gegoogled en blijkbaar is dit een zeer gekende drank. Ook de wijze waarop je het mixt is zeer belangrijk. Nu ben ik toch al meer geïnteresseerd.

Bekijk het op http://www.euskalnet.net/rubenp/ekalimotxo.html

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ja frankn, dat belooft daar n zwoel avondje te worden.
en oj moe spugen weet je van wadde.
amuseerdjoe

vgm

Elsbabbel zei

vino tinto !
eso viene nunca bueno !!

Anoniem zei

I like it! Good job. Go on.
»