vrijdag, juli 28, 2006

Zuidelijk Patagonië & Vuurland























Momenteel ben ik een boek aan het lezen "trektochten in Patagonië en Vuurland". Dit boek is geschreven door een Nederlander die al sedert 1989 meerder malen enkele maanden rondtrok in deze gebieden. Hij vergelijkt deze regio met Alaska en dat bevalt mij uitermate

Zeer informatief boek en vooral voorzien van prachtige foto's. Ik denk dat we ons in 2008 zullen moeten beperken tot Zuid-Patagonië en Vuurland (tierra de fuego). Dit lijken mij ook de ruwste maar mooiste gebieden. Hierboven enkele foto's om even weg te dromen. Het dier dat je ziet op foto 4 is een guanaco

Dorito & Elsbabbel, ik bezorg jullie nog dit boek. Prima lectuur voor aan de zee en om even weg te dromen. Ideale periode om te reizen is december/januari 2008-2009. Dan zomert het in Patagonië


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oef, laatste werkdag. Kan dan 4 weken dromen van deze adembenemende beelden.

Elsbabbel zei

can't wait

Elsbabbel zei

@ la Pieters :
- vuurwater doen we zelf mee
- ik bén vuurwerk
- de rest van het gezelschap is vurig

Anoniem zei

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»