dinsdag, juni 20, 2006

WK Voetbal























Dat volledige WK gaat aan mij voorbij.

Nu en dan pik ik wel een flard op maar ondanks dat er nu misschien wel 10 extra camera's staan op het veld en dat het aanbod aan programma's is verdrievoudigd, stelt het al bij al niet veel voor.

Voetbal blijft een sport dat gespeeld wordt door hoofdzakelijk domme, hersenloze ego's die enkel geïnteresseerd zijn in auto's, blondines en ander uiterlijk vertoon. Jammer dat de jeugd daar een voorbeeld aan neemt.

Vroeger waren voetballers gewoner. Bij de jeugdploegen keken mindere talenten op naar spelers als Gerets, Renquin, Ceulemans. Jonge spelertjes die het spel verstonden, keken op naar spelers als Vercauteren, Coeck, Van Moer,...

Wel kijk ik iedere avond om 23h00 naar Studio Sportzomer op NL 2. Jack van Gelder (zie foto) ontvangt er iedere keer 3 gasten en er wordt oeverloos geouwehoerd over voetbal zoals alleen Nederlanders dat kunnen. Ik vind dit prachtige TV. Vanavond zijn de gasten bijv. Freek de Jonge, Danny Blind en Dick Nanninga.

En hoe is het met jullie eigen volley gesteld ?

Test even jullie timing in onderstaand voetbalspelletje. Spelers of supporters van Brugge, gelieve zich te onthouden want het betreft een volley :-)

http://www.vivalavolley.com/

P.S. Marc Degryse is goed bezig ! Hij heeft 4 miljoen € (160 miljoen BEF) betaald voor een bonenstaak terwijl je er in de Brico 5 hebt voor 10 €

2 opmerkingen:

Elsbabbel zei

Idem dito voor Elsbabbel.
De laatste keer dat ik keek, wel, that's aaaaaages ago : Rode Duivels en Mexico.
Ik heb het dit weekend zelfs klaargespeeld om te vragen wanneer de Belgen nu eens ten tonele zouden verschijnen. Mijn 15-jarige dochter lag in een deuk.
Neen, ik ben NIET beschaamd.
Er rollen nog andere ballen door het leven...

Anoniem zei

murke in den Brico..... klinkt als eeen pinguin in de woestijn :-)