zondag, juni 11, 2006

Wat vond ik van Arrow

Op Arrow wou ik bepaalde groepen zien die ik op Schwung niet aan het werk zag of slechts gedeeltelijk. Maar bovenal wou ik er even uit zijn met vrienden. En het moet gezegd, mijn vrienden worden ieder jaar gekker en ... I love it. Waar zal dit ooit eindigen ?

Enige spelbreker voor Murke waren de extreme temperaturen en geen schaduw. Op die manier schrapte Murke alle optredens, die zouden plaatsvinden in de concerttent, in zijn agenda (No Journey, no Uriah Heep, no Thorogood, no Queensrÿche). Murke trotseerde enkel de tropische temperaturen voor Dio en dit was, net zoals op Schwung, een superoptreden.

Verder genoot Murke uitermate van Ted Nugent, Whitesnake en ook van Def Leppard (dit in tegenstelling tot de vrienden). Deep Purple zag ik niet want ik zie deze a.s. donderdag maar naar het schijnt heb ik een superoptreden gemist.

Roger Waters heb ik één uur bekeken en het benaderde de perfectie o.a. klank, show, uitstekende zangeressen maar ik miste het snijdende gitaargeluid van David Gilmour. Maar
na 2 festivaldagen sloeg de vermoeiheid toe en trok ik naar mijn hotel in Duitsland.

Ik hoop dat ik nog vele jaren met deze vriendenkring kan optrekken want dit blijft toch het belangrijkste van festivals nl. je samen met vrienden amuseren.

De komende weken staan nog volgende concerten op het programma

- donderdag 15 juni : Alice Cooper & Deep Purple, Bonn
- zaterdag 17 juni : Dreverock Oekene
- vrijdag 23 - zondag 25 juni : Graspop Dessel
- donderdag 29 - zondag 2 juli : Rock Werchter
- vrijdag 14 - zondag 16 juli : BRBF Peer

Geen opmerkingen: