donderdag, juni 01, 2006

Daar stond ze dan

























Gisterenavond omstreeks 22h00 ging de bel. Murke was zonet onder de dekentjes
gekropen. Wie kon er nu nog aanbellen ?

- Matanza om me te melden dat hij ons allemaal graag ziet ?
- Bol om die mop van het mongooltje te vertellen ?
- Dinsdagliefje die zich van dag vergiste ?
- Oguh met de uitnodiging voor het ganzemeure-festijn ?
- De ziekte met de uitnodiging voor de BBQ ?
- ......

Ik deed de deur open in mijn sexy boxershort waarop staat "Sperm Attack" en daar
stond mijn BV. Ik keek naar haar T-shirt (zie foto) en kon niet anders dan haar binnenlaten.
En daar we elkaar lang niet meer gezien hadden, hebben we tot deze morgen Scrabble gespeeld.

Binnenkort stel ik haar voor aan de moaten. Misschien kun je via de foto reeds te weten komen wie het is

6 opmerkingen:

Anoniem zei

voorstellen aan de moaten is uw doodvonnis tekenen murke , als ge er nog lang van wilt genieten hou je ze beter thuis
t'manneke ut de maone

Anoniem zei

Nu is het de tijd om de BV voor te stellen (redel)

Anoniem zei

skone bikini's?
check eens
www.wickedweasel.com en klik eens op "models".
om goed zot van te worden
weinig stof tot nadenken...

vgm

Anoniem zei

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

Anoniem zei

Super color scheme, I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

Anoniem zei

Here are some links that I believe will be interestedhttp://google-machine.info/1563.html or http://googleindex.info/2916.html and http://indexmachine.info/2607.html