dinsdag, juni 13, 2006

Mijn graspop programma

























Volgende bands zou ik graag aan het werk zien op Graspop 2006. In het totaal
kan je er 71 bands aan het werk zien en ik zou graag onderstaande bands zien.

Door overmacht (tropische temperatuur, teveel liquide,...) is onderstaand schema
onderhevig aan wijzigingen

Vrijdag 23 juni

Anvil 14h30 - hoofdpodium
Y&T 15h30 - hoofdpodium
Edguy 18h00 - hoofdpodium
Michael Schenker 19h45 - hoofdpodium
Lacuna Coil 21h35 - hoofdpodium (zie foto, need I say more !)
Whitesnake 23h50 - hoofdpodium

Zaterdag 24 juni

The Datsuns 14h30 - Marquee 2
The New York Dolls 16h05 - Marquee 2 (met David Johanson !)
Jon Oliva's Pain 17h45 - Marquee 2 (waren schitterend op pestpop)
Guns & Roses 23h00 - hoofdpodium

Zondag 25 juni

Helloween 18h00 - hoofdpodium
Saxon 20h10 - hoofdpodium
Motörhead 22h30 - hoofdpodium

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Verwend nest ! 'k Zou al vreeeessseeeelllliiijjjkkkkk content zijn met 24/6 om 23.00 u aan het hoofdpodium. Zal helaas niet lukken. Dinsdaglief

de bevers zei

Dinsdagliefje toch,

En dat allemaal omdat de naam van de zanger van Guns & Roses, AXL ROSE, een anagram is van ORAL SEX.

Wat ben jij toch een naughty girl :-)

Anoniem zei

"We gaan voor de muziek, hé". Waar heb ik dat nog gehoord?
KV

Anoniem zei

Ik wil ook Helloween zien!! Misschien volgend jaar op Schwung?