woensdag, juni 21, 2006

Deze morgen (vervolgverhaal)

Ik weet dat vele Murke-lezers ook een vlotte pen hebben. Daarom dit vervolgverhaal. Vul aan in "comments" en de volgende kan dan terug aanvullen,.... Laat jullie maar eens goed gaan

DEZE MORGEN

Deze morgen stond ik goedgemutst op.

Ik keek in mijn brievenbus en er zat een laptop in. Ja, ik zal dinsdagliefje toch nog eens moeten uitleggen dat men een e-mail ook op een andere manier kan verzenden..... blondjes hé

Ik opende de laptop en bekeek het bericht van dinsdagliefje

"Murke, de tartaren staan voor de deur en de koe van Marie staat op springen"

Ik schrok erg van dit bericht. Dit bericht was opgesteld in onze eigen codetaal gebaseerd op Code Xylos van de Letse geheime dienst. Ik begon de code te ontcijferen en toen werd het me duidelijk. Het bericht luidde als volgt : ....

Geen opmerkingen: