dinsdag, juni 06, 2006

Terug een etentje of barbecue ?






















Sherlock 'Murke' Holmes zat gisteren in Antwerpen en liep in een café K. tegen het niet onaardige lijf. K. is een knappe verschijning, niet echt groot, ze draagt een sexy brilletje en heeft mooi halflang haar.

Toen ze hoorde dat ik een West-Vlaams accent had, vroeg ze me vanwaar ik kwam. Toen ik zei 'Roeselare' bloeide deze dame open en ze vertelde.

Na Schwung zat ze omstreeks 02h30 in de Vagant en stuurde ze een SMS'je naar persoon X. Vijf minuten later was persoon X daar al en uit haar stem klonk een lichte vorm van verliefdheid voor persoon X. Volgens haar was het wederzijds.

Murke blijft ook nu een gentleman en indien iemand zich herkent in persoon X mag hij het mij altijd laten weten. Een BBQ of etentje voor 10 vrienden (met of zonder K.) volstaat om dit geheim mee te nemen in mijn graf.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Toen ik de zaterdagnacht van Schwung rond 2u20 van de kliniek kwam waar ik een pikuurtje in mijn enkel gekregen had kreeg ik een berichtje van de GSM van Piet Depovere. Ik las het berichtje maar het was niet van hem het was van KA, zijn schoonzuster, een oude kennis van mij. Zij zaten in den Arend en ze wilde me na al die jaren nog eens zien. Ik ben dan ook langsgereden en daar zat ze strontzat en waarschijnlijk haar vent een beetje beu. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal. Ik heb er 2 gedronken en ben teruggereden naar de Hallen om er nog een beetje ooievaar te spelen. Een echte gentlemen kan een BBQ krijgen zonder daarom "vrienden" te chanteren.

BOL

de bevers zei

chantage ? wat een groot woord. Spielerei OK en vooral iemand die houdt van lekker eten,...

Maar ja, er zijn nog zoveel wachtenden voor U o.a. BBQ van de ziekte, BBQ - ribbekes van Kraakje, inhuldiging huis David Davidse, Ganzemeure Oguh, etentje BV mienwerkerke, etentje verliezers toekomstige squashwedstrijd,....

Hopelijk bestaat er een hiernamaals zodat we dit nog allemaal mogen meemaken want ons aards verblijf zal waarschijnlijk te kort zijn om dit nog allemaal verwezenlijkt te zien

Anoniem zei

het was enkel spielerei van mijn kant om het woord chantage te gebruiken.

No hard feelings

BOL