maandag, juni 12, 2006

een stokje

Dit is een veel voorkomend verschijnsel in de blogwereld. Bloggers zenden je via email een vragenlijst met de vraag om ook op deze vragen te antwoorden en dit te plaatsen op je weblog. Hieronder een voorbeeld van een "stokje" dat ik kreeg. Ik geef onderstaand "stokje" dan ook door aan Elsbabbel en Phillemon ,...... Zij kunnen antwoord geven op onderstaande vragen op hun weblog

Neem het boek dat het dichtst bij je ligt. Sla het boek open op pagina 22 en noteer hieronder wat er staat op regel 4 tot en met 6

On top of this you'll have the fee for the visa invitation (again anything from $20 to $50 or more), but this might be waived if you're booking accomodation (Boek : Trans-Siberian Railway - Lonely Planet)

Zonder kijken op de klok, raad hoe laat het is ?

17h27

Kijk nu op de klok en hoe laat is het ?

17h49

Hoe loop je momenteel gekleed ?

Ik loop op blote voeten, grijze Adidas voetbalshort en marineblauwe Schwung polo

Wie mag je vanavond uitnodigen voor een etentje bij kaarslicht ?

Elke vrouw in wiens gezelschap het gezellig toeven is

Droomde je gisterennacht ?

Niet dat ik weet

Wat hangt er aan de muur in de kamer waar de computer staat ?

Een reusachtige wereldkaart en de Humo-kalender met voor juni het mooie gezicht
van Greet op de Beeck.

Wanneer heb je het laatst gelachen ?

In het jaar 2003 in Peer, de klucht van de stove (grapje)

Wat is de laatste film die je zag ?

Sliding Doors met o.a. Gwyneth Paltrow

Indien je 300 miljoen zou winnen, wat zou je het eerst doen ?

Ik koop een groot domein met een kasteel en dit kasteel is op ieder moment
toegankelijk voor al mijn vrienden/vriendinnen. Oud worden met al mijn vrienden/vriendinnen om me heen lijkt me leuk.

Welke naam zal/zou je geven aan je eerstvolgende zoon en dochter

zoon : Buster dochter : Audrey

Wat wil je dat Sint-Pieter zegt als je aankomt aan de poorten van de hemel ?

Murke, eindelijk ben je daar. De rest van je vrienden zit al aan den toog te wachten

Indien je geen blog hebt, mag je ook jouw antwoorden meedelen in "comments"

4 opmerkingen:

Elsbabbel zei

komt in orde
maar 't zal voor volgende week zijn, tegen dan zitten de schapeboutjes in de diepvries

Anoniem zei

Buster ???? whoehahahahahaha

Anoniem zei

Boek : ex-aanvaller van onder andere KV Mechelen."ik begin er volgend jaar aan mijn vierde
Klok; 11h20
Klok; 11h36
Gekleed; sandalen (whoehahaha) oranje short en bloot ongestreken lijf
Etentje;'t is dinsdag dus...
Droom; kan me niet herrinneren( dat gebeurt wel meer)
Muur; Zelfportret nokel josé
Lachen; vandaag veel te weinig
Film; Gisteren tv film op vt4
Lotto; nog eens mijn nrs nazien
Zoon;Seppe
Dochter; Fem
St Pieter; kom binnen de anderen komen zo
't mienwerkerke/Rachid/Bono...

Anoniem zei

Boek: Loctite; 510, 518, 548, 574.
1: voorbehandelen
a Verwijderen van oude pakking.
Klok: 09-36 u
klok: 09-27 u
Gekleed: zwarte schoenen
zwarte broek
blauw hemd
Eten: de vrouw die zelf het etentje betaald.
Droom: altijd
Muur: Japanse kaligrafie en foto van Karel Marx.
Lachen: Gisteren met de foto van BOL
Laatste film: Schooting day met (John Hurt)
300 milj: ik koop nooit geen lotjes.
Dochter: Luna
Zoon: Jules
St. Pieter: BACK TO HELL

groet MATANZA