woensdag, juni 21, 2006

Open brief aan de Heer Koen Meulenaere (KNACK)

























Geachte Heer Meulenaere,

Toen ik verleden week even mijn bezoekersstatistieken bekeek, verwonderde het me dat er veel bezoekers waren van "Roularta Media Group".

Ik schreef dit in eerste instantie toe aan goede smaak van hun journalisten tot ik vandaag de nieuwe Knack in de brievenbus kreeg.

In bladspiegel (zie bovenstaand fragment, klik op tekst voor grotere weergave) schrijf je over Elfenbeinküste. Verder maak je melding dat je dit opgevangen hebt op de Duitse televisie. Wel, niets is minder waar want op 12 juni waren er maar liefst 35 bezoekjes op mijn weblog vanuit de Roularta-hoofdkantoren. (zie mijn post Elfenbeinküste van 11 juni).

Vanzelfsprekend mag je daar melding van maken MAAR een korte bronvermelding had wel gemogen. Ik weet dat je dit zal lezen dus misschien kun je dit volgende week rechtzetten. Indien niet zal ik mij moeten richten tot het poepsjieke Brusselse advocatenkantoor "Almachtige, Huppelkont, Lawaaimaker en Partners" want in tegenstelling tot gemakkelijke prooien als Freyaatje, den Baard,.... laat Murke niet met zich sollen

5 opmerkingen:

Anoniem zei

vgm werkt daar é

vgm

Anoniem zei

en... moeten wij het groot geschut in stelling brengen?

de bevers zei

woensdag verschijnt Knack... indien er niets in staat, mogen jullie het grote geschut in stelling brengen

Anoniem zei

Hallo ,

Ik ben net terug van een vakantie naar spanje. als je ooit in de buurt bent van baskenland en e houd van Fietsen dan moet je zeker de fabriek van [url=http://www.orbea.com]orbea[/url] gaan bezoeken.
Je krijgt er alle informatie van en eht zijn super fietsen. Ik heb deze tip gekregen via een kleine site [url=http://www.vakantienieuws.info]vakantie nieuws[/url]
Nu ik vond de linkop jullie site en wou jullie toch nog even bedanken .

Anoniem zei

Heb zojuist een weekendje Parijs gewonnen . Ik heb de tckets en de reservatie al binnen. Als je ook wil winnen gewoon aanmelden op hun nieuwsbrief.
[url=http://www.vakantiestart.info]
vakantiestart[/url]