woensdag, juni 28, 2006

Wandelen - mooi site

























Morgen ga ik op en af naar Rock Werchter maar vrijdagnacht en zaterdagnacht verblijf ik in Leuven.

het festivalgebeuren wil ik combineren met een deugddoende wandeling tijdens de morgen. Vroeger deden we met de vrienden regematig trektochten bijv. in de Ardennen (zie foto's van de vrienden vlnr de worst, de toneelspeler en de Keniaan + een Rambo-achtig Murke).

Op het net vond ik onderstaande interessante site met diverse wandelingen. Ook interessant is het feit dat je commentaren kan lezen van mensen die de wandeling gedaan hebben.

Bekijk het op http://www.wandelenarco.be

Een gezonde geest in een gezond lichaam

4 opmerkingen:

Anoniem zei

IS 'T WEER VOOR EEN MAAND ?

Elsbabbel zei

ik wil jou nu nog wel eens in dat shortje zien, rambo !

Anoniem zei

noemden we ze vroeger niet : trekkers alhoewel vroeger
t'manneke ut de maone

Anoniem zei

WOEHAHAHAHAHAHAHA. Thx voor de vreugdevolle middagbreak ! Dinsdaglief