vrijdag, juni 02, 2006

Digicorder





























De digicorder van telenet vindt Murke een prachtige aanwinst.

Je kan er zo'n 70 uur TV mee opnemen. Ook het opnemen is poepsimpel.
Via de TV gids klik je enkel op de programma's die je wenst op te nemen
en that's it. Je kan er ook dagelijkse serie automatisch laten opnemen. Momenteel neem ik zo
de afleveringen op van Monthy Python. Ik bekijk deze dan eens allemaal na elkaar

De afgelopen weken heb ik niet veel televisie gezien maar ik heb veel zaken opgenomen.
En dit komt goed van pas want mijn biologisch ritme is nog niet 100% en als je dan om 3h00
wakker wordt, kan ik genieten van het kleine scherm.

Zo zag ik deze week al de film "The Aviator", Leonardo di Caprio kan toch acteren. Deze morgen zag ik de recente verfilming van de musical "The Phantom of the Opera". Normaal gezien walg ik van musicals maar dit is werkelijk schoon, prachtige muziek, fantastische decors en uitermate mooi in beeld gebracht. Murke werd als het ware in de film gezogen en dan zal het wel goed zijn zeker. Verder nam ik op BBC Prime de afleveringen op van "The vicar of Dibley", één van de ondergewaardeerde maar uitstekende BBC comedy-series. Dawn French vertolkt hier een glansrol yes yes yes yes No

5 opmerkingen:

Anoniem zei

De Bevers worden oud...
er zijn er blijkbaar veel die last hebben van hun bioritme.
Eens goed vossen helpt

Anoniem zei

DE VOSSENJACHT IS VERBODEN
T'manneke ut de maone

Anoniem zei

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

Anoniem zei

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

Anoniem zei

Here are some latest links to sites where I found some information: http://google-index.info/1702.html or http://neveo.info/2910.html