donderdag, juni 15, 2006

Fronleichnam

Zopas aangekomen in Bonn en nog nooit zo rustig in Bonn rondgereden. En dit komt daar het vandaag Feiertag is nl. de katholieke feestdag Fronleichnam

meer info : http://de.wikipedia.org/wiki/Fronleichnam

Ik zit hier in een ondergronds internetcafe omringd door moslims. Naast mij zit een jonge vrouw van wie enkel een streepje van de ogen zichtbaar is en haar prachtige mokkakleurige handen (zo weet ik dat het een jonge vrouw is). Voor de rest is ze volledig in het zwart gekleed maar het lijkt mij een dure stof en de stof is versierd met gouddraad. Voorwaar mooie kledij

Zoeven heb ik even in haar gitzwarte ogen gekeken en deze lijken me zeer liefelijk. Dit in combinatie met haar mooie, lange, gestroomlijnde handen doet mijn fantasie natuurlijk weer op hol slaan en ik waan mij even in "de sprookjes van 1001 nacht".

Nu ga ik nog even Bonn verkennen en om 17h00 ga ik dan richting museumsplatz alwaar ik te gast ben bij het dubbelconcert van Deep Purple en Alice Cooper

Kijk op onderstaande site voor meer info. Het ziet er mij een uiterst gezellige locatie uit

http://www.kah-bonn.de/

En voor ik vannacht terug naar Belgie vertrek, zal ik zeker nog een overheerlijke Duitse Curryworst verorberen.

1 opmerking:

Elsbabbel zei

veel plezier en hopelijk zijn ze daar in goede doen !