woensdag, november 16, 2005

Murkes eerste liefde !














Murke was 11 jaar toen hij voor het eerst verliefd werd. Het gebeurde in Zwitserland. Murke was er op kamp met andere asthmapatientjes. We wandelden dag in, dag uit in de bergen en onze longen werden beter en beter.

Onze leidster, Beathe Rüsschenschneider, was oogverblindend mooi. Tijdens menige wandeling gebeurde er wel iets met iemand van onze groep. Zo gleed Murke weg op de rotsen en had pijn in de lies. De wonderbaarlijke handoplegging van Beathe in combinatie met het mooie zicht op het dal tussen de bergen deed wonderen.

Murke had ook een super 8 camera en maakte één filmpje van dit kamp. 15 jaar geleden werd dit filmpje echter gestolen in Gent.

Groot was mijn verbazing toen ik mijn filmpje vandaag terugzag in een reclamefilmpje. Schande om zo'n ontroerend moment te misbruiken voor reclamedoeleinden.

Ik vraag me af hoe het nu is met Beathe Rüsschenschneider ?

Bekijk het jonge Murke op http://www.free2com.com/humor/download/Pathfinder.mpg

Geen opmerkingen: