woensdag, november 09, 2005

Goede raad van nonkel Murke










Murke helpt graag mensen. Ik ontving zopas onderstaande mail

Beste Murke,

Op mijn werk heb ik het altijd zéér druk. Als ik dan eens een momentje rust heb, droom ik even weg van mooie vrouwen en een lekkere Stella.

Kun je mij niet helpen om mijn verlangen realistischer te maken. Op die manier zou ik minder gestresseerd kunnen werken.

Indien je dit zou kunnen bewerkstelligen, krijg je van mij een fles "La Chouffe"

Groetjes,

Matanza

antwoord van Murke :

Beste Matanza,

Ook Murke heeft het altijd druk en is onderhevig aan stress maar om even te relaxen, bezoekt Murke de Virtual Bar. Murke bestelt dan een Stella en de sexy Tammy laat Murke even wegdromen. Ga naar http://www.beer.com/beer.com-Content_C-section_id-1126642896690_vb.html en tik in bij "Place your order" STELLA

Santé,

De goede raad van nonkel Murke

P.S. Bedankt voor de fles la Chouffe

2 opmerkingen:

Anoniem zei

beste Murke,

Toch bedankt voor de snelle hulp,
maar voor het winnen van de fles ben je spijtig genoeg te laat.
Ik heb maandagavond na het optreden van Flogging Molly mijn stress kwijtgeraakt in de Meteko.
Matanza loopt nog altijd rond met een odol.
Toch bedankt en indien grooten dorst, Matanza zit over de middag in de preute.

de bevers zei

En Matanza,

Chili con carne gegeten in "El Meteko" of enkel gekeken naar de prachtige "café au lait"-madammen ?

't zal waarschijnlijk 't laatste geweest zijn aangezien je 2 dagen later nog met een odol rondloopt. Of heb je een overdosis van die blauwe pilletjes gepakt ?

Murke

P.S. ik geraak 's middags niet in de preute