woensdag, november 16, 2005

interviews ivm Schwung

Dit jaar heb ik al 4 interviews gegeven aan studenten/studentinnen ivm Schwung. Verder heb ik een korte les gegeven in de Burgerschool ivm het organiseren van een festival.

Volgende week geef ik mijn laatste interview van het jaar. Na een vriendelijk telefoontje en onderstaande mail mag een mens dat niet weigeren.

Goeiedag,

Wij zijn Annebeth en Marissa uit de klas 6 Economie moderne talen uit Barnum.
Als laatstejaars moeten wij een scriptie maken en ons onderwerp is 'jongeren en festivals, een aards paradijs?'
Nu, wij moeten een interview afleggen en aangezien ik al jaren een trouwe bezoeker van Schwung ben, dacht ik daar iemand te zoeken.
Ik had u al eerder gecontacteerd op uw gsm en u had me gevraagd een mailtje te sturen, bij deze...

Wij mogen ons interview niet via e-mail doen en onze deadline is eind december.
Wij kunnen ons meestal vrijmaken, u kiest een datum, we zijn al heel blij dat u dat wilt doen...

Het punt van onze scriptie is het in vraag stellen van de stelling 'jongeren en festivals, een aards paradijs'
en wij hebben al aan de hand van artikels, internet; televisie en een enquete de pro en contra's afgewogen tegenover elkaar.
Van daaruit moeten wij dan een 'antwoord' vinden op die stelling.
Een interview zou onze visie versterken.

Als u vrij bent, stuur gerust een mailtje terug naar dit e-mail adres en hopelijk tot gauw.

Vriendelijke groeten,

Annebeth & Marissa

2 opmerkingen:

de bevers zei

en dan nog uit Barnum ! Ik ken al een paar zo'n exemplaren :-)

Anoniem zei

Annebeth lijkt mij een proper meisken, maar Marrissa klinkt zo sympathiek. Pas op ik kan mis zijn hé