woensdag, november 23, 2005

Je bent wat je draagt























Een Britse lifestylejournaliste en een Britse journalist hebben een studie gemaakt ivm enkele outfits. Is een man met rode sokken 'arrogant'. Is een vrouw die hoge laarzen draagt 'dominant' ?

Hoge laarzen

Murke houdt van hoge laarzen. Volgens de Britten weten dames die platte rijlaarzen dragen amper hoe een manège er langs de binnenkant uitziet, maar ze willen wel de indruk wekken een stal vol renpaarden te bezitten m.a.w. voor mannen te mijden exemplaren want enkel geïnteresseerd in status en geld. Vrouwen met nauw aanpassende, hoge boots (mmmmmhhhhhh) willen als een gelaarsde kat domineren, maar hebben vooral een groot gebrek aan zelfvertrouwen. Murke is altijd bereid het zelfvertrouwen van deze dames op te krikken :-)

Pyama of boxershort en T-shirt

Volgens beide journalisten kunnen, mannen in pyama, genieten van vele kleine dingen. Mannen die rondlopen in T-shirt en boxershort denken modern en sexy te zijn, maar zijn het zeker niet. Hun verlangens zijn vaak misplaatst, en sommigen lijden zelfs aan grootheidswaanzin. Murke loopt soms rond in een Japanse pyama of in een feloranje Alice Cooper T-shirt. Wat moet Murke daar van denken ?

5 opmerkingen:

de bevers zei

Inderdaad Elzebubbel,

Mijn Alice Cooper T-shirt is inderdaad afschrikwekkend. Misschien moet ik in het vervolg mijn "Hakuna Matata"-T-shirt dragen. Op deze T-shirt prijkt een mooi dansend nijlpaard

Anoniem zei

wie is die prachtige vrouw op de foto

de bevers zei

De vrouw op de foto is de uitstekende Britse actrice Kate Beckinsale (Pearl Harbor, The aviator, The Haunted, Van Helsing,...)

Anoniem zei

Wat moet ik dan denken.

Ik ben meestal in het zwart.
Volgens sommigen met een iets te lange vest en 's avonds lig ik naakt.

Ben ik dan overdag een zwartkijker en 's avond een blootn???

't mienwerkerke

jasonbob zei

yeezy boost 350 v2
golden goose francy
yeezy boost 350
nike shox
supreme
yeezy shoes
retro jordans
supreme clothing
hermes birkin
yeezys