donderdag, november 24, 2005

Aimé Antheunis nieuwe trainer Club Brugge !!




















Jan Ceulemans mag inpakken !

De nieuwe trainer van Club Brugge wordt Aimé Antheunis.
Vandaag heeft Aimé namelijk in Het Belang van Limburg gezegd dat hij zich een tijdje niet meer met voetbal ging bezighouden :-)

Een maand terug ging ik sedert lang eens kijken naar een match van Club Brugge. Ik stond te wachten aan het loket 'tickets' en zag dat de tickets 20 € kostten. Toen het mijn beurt was, legde ik 20 € op het loketbankje waarop de loketverantwoordelijke vroeg : "Is het voor een ticket of wil je Portillo kopen ?"


4 opmerkingen:

Anoniem zei

anderlecht-chelsea
zuid-zuidwest mistig, de begeleiders wachten !!!!

Anoniem zei

Vandaag in de gazet van antwerpen :

"de grasmat van het vandenstockstadion van anderlecht wordt vervangen door een reusachtige papieren ondergrond WANT op papier is anderlecht altijd sterker"

Anoniem zei

Een man belt naar het journaal met de opmerking dat hij een echt

>> Anderlecht-hondje heeft.Nog dezelfde middag wordt hij geïnterviewd.

>>

>> Interviewer: "Wat is een Anderlecht-hondje?"Man: "Elke keer als het

>> 's avonds Champions League is zit hij vol spanning naar Anderlecht te

>> kijken en als ze verloren hebben, begint hij te janken."

>>

>> Interviewer: "Da's heel bijzonder. En wat doet hij als ze niet

>> verliezen?"Man: "Geen idee, ik heb hem pas twee jaar."

Anoniem zei

jordan retro
kyrie 7 shoes
goyard bags
kd shoes
jordan outlet
yeezy gap
golden goose
fear of god
fear of god
supreme