zondag, november 13, 2005

Met twee vurige meiden naar Parijs !



















Zopas wakker geworden met een odol ter grootte van de Eiffeltoren. Snel even in de spiegel gekeken en gelukkig zat er geen puist op mijn neus m.a.w. de vloek die Matanza uitsprak, heeft niet gewerkt.

Gisteren was het opening van "de poane preute". Toen ik binnenkwam dacht ik echter dat ik in 't schrijverke zat. De reus stond achter de toog met een janettenhemdje aan en zijn vriendje stond aan zijn zijde. Iedereen sprak de reus aan met "Zoetje" en dat plezierde de reus. Daarom zullen we hem in de toekomst altijd aanspreken met "zoetje" want dan is hij gelukkig en wie zijn wij om hem zijn geluk te ontzeggen.

Tetje was voor de gelegenheid een gelaarsde kat en toen ze Murke opmerkte bloeide ze volledig open. Dit is trouwens één van de eigenschappen van Murke. Vrouwen zien hem graag, willen hem dienen, dromen 's nachts van hem,.... Meestal kunnen vrouwen zich beheersen maar nu droeg Murke ook nog het parfum "Irresistible" en het hek was van de dam. Enkele voorbeelden :

- Tetje zei : "Murke, heb je al een paal want ik wil paaldansen"
- de zus van Tetje zei : "Murke, wil je mijn bloempje plukken"
- de ravissante Bianca zei : "Wat heb jij een lekker kontje" en even later zei ze "Murke telkens als ik in jouw nabijheid kom, weerklinkt er goddelijke vioolmuziek in mijn oren.
- Een iets rijpere dame kon ook niet weerstaan aan Murkes goddelijke torso

En dan spreek ik nog niet over al die verliefde blikken die Murke zich moest laten welgevallen. Voorwaar 't is niet gemakkelijk om als perfecte man door het leven te gaan.

Murke is ook een ridder en wil ongelukkige mensen helpen. Kikkertje en Sas met de guitige sproetjes keken Murke aan met een blik van "Murke, red ons uit ons saai bestaan, bezorg ons even de avond van ons leven".

Daarop besloot Murke beide dames uit te nodigen op een avondje Parijs waar we na een romantisch etentje een liefdesnacht zullen beleven in een luxehotel. 't mienwerkerke was mijn secretaris en maakte de overeenkomst op (zie bovenstaand). Er staan wel een paar -dt fouten in maar 't is hem vergeven, hij heeft het ook niet gemakkelijk met een vrouw die aan de drank is. Hieronder de overeenkomst

Ik, Murke, ga samen met Sas met de guitige sproetjes en Kikkertje naar Parijs. Wij overnachten één nacht in minimum een 4-sterrenhotel. Wij slapen in een 3 persoonskamer en Murke ligt in het midden. Murke betaalt het hotel en romantisch etentje vooraf. Na afloop brengt Murke ze bevredigd thuis en dit voor eind augustus 2006. De partners blijven thuis of in Lille

Beide deernes ondertekenden dit onmiddellijk en begonnen reeds plannen te maken. Ik hoorde hen het volgende zeggen :

Kikkertje : Ik zal een nieuw lingeriesetje kopen om Murke te behagen
Sas : Ja, en ik haal speciale massageolie om zijn goddelijk lichaam in te wrijven gggrrrrhhhh

Hun jaloerse echtgenotes moesten echter ook ondertekenen en dat wilden ze enkel nadat we ze verweten voor janetten.

Zijn er nog dames geïnteresseerd in een goddelijke nacht met Murke. Ik ga volgend jaar nog naar Londen, Milaan, Kopenhagen,...

Murke, de galante ridder

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wil mee naar Milaan

een smachtende vrouw

Anoniem zei

en ik zal het eens in jouw oortje gieten naar waar ik wil

Anoniem zei

DT fouten ? en echtgenoteS dan?
ook niet veralgemenen he met jaloerse echtgenoteN.

de bevers zei

als de echtgenoten janetten zijn, spreekt men enkel van echtgenotes

Murke

Anoniem zei

Zit Murke weer aan de paddestoelen ?? haahahaha

Anoniem zei

wel Daan en Vanne ideaal om ongestoord de carport in de olie te zetten dat weekend.

Anoniem zei

Vanne en Daanten hebben totaal andere plannen, maar vragen zich af of ze wel aan één nachtje genoeg zullen hebben.