donderdag, november 17, 2005

De post werkt snel
























Afgelopen zondag 13/11 vroeg ik via internet informatie op bij "Tours of Terror" (zie mijn post "Murke op bezoek bij Dracula")

Vandaag kreeg ik reeds de infofolder + prijzen vanuit Los Angeles. Als dat niet rap is.

Eerst heb je de "Dracula Tour to Transylvania" 'Spend Halloween in Dracula's Castle' van 27 oktober tot 3 november.

Dit ziet er echt heel leuk uit met uitstekende hotels o.a. het ****Lebada hotel in Boekarest, een 18de eeuws kasteel http://en.venere.com/hotels_bucharest/hotel_lebada.html

Verder bezoek je tal van vreemde restaurants en bezoek je het kasteel van Vlad Dracula in Bran.....

Het volledig reisplan bevalt mij wel. Enkel opgescheept zitten met Amerikanen die bezeten zijn van horror en er de humor niet van in zien, bevalt me niet.

Daarom zou ik dat wel zien zitten met enkele vrienden/vriendinnen. We kunnen gedeeltelijk de route volgen die "Tours of Terror" uitstippelt maar dit dan combineren met de prachtige natuur,.... van Roemenië.

Verder stellen ze ook "The Ghost Tour" 'The Haunted Vacation to England' waar je overnacht in "haunted houses" en spookkastelen in Londen, Essex, Norfolk, Whitby,....

Dit moet ook ontzettend leuk zijn met enkele vrienden. Ik ben direct bereid zo'n reis uit te stippelen en te organiseren.

Ter info, "Tours & Terrors" vraagt voor beide Tours (1 week) incl. transport binnen het land, overnachtingen, diverse maaltijden,... 1.500 US $

Geen opmerkingen: