woensdag, juli 20, 2005

Verandering van reisplannen















Momenteel zit ik in Oklahoma City. In het straatbeeld al meer cowboyhoeden, meer Spaanssprekende mestizo's,...

Daar ik meer tijd wil doorbrengen in de natuur van New Mexico en Arizona, laat ik het ommetje naar Zuid-Texas vallen en blijf ik langs de route 66 met verkenning van de natuur o.a. in Santa Fé,.... Bye Bye Guy Forsyth in Austin (Texas), Bye Bye aliens in Roswell.

Morgen doorkruis ik het noorden van de staat Texas. Op www.flickr.com/photos/murke nog een paar foto's van de Route 66 tussen Joplin en Oklahoma.

Vergeet ook het meesterstukje van gastblogger Oguh hieronder niet te lezen alsook enkele foto's te bekijken op de photoblog. Al verdenk ik de snoodaards ervan dat ze de meest bezwarende foto's achtergehouden hebben. En leven de Peergangers nog ????? Of bevinden ze zich in een lethargische slaap ?????

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Murke en ...,
Stilaan komt geest, lijf en stem weer op het normale pijl. De stem was zondag ochtend bijna volledig weg. Naar het schijnt is dat van te roepen, wat weet ik niet meer, maar volgens Narn hoort dat toch niemand.
Peer was weer tof, en zeggen dat ik eerst nie mee ging gaan. Dat zou pas een vergissing zijn geweest.
TETTEN hebben we gezien, zelfs 2(kijk nog maar eens op de weblog van Tine) Voor de rest klonk de achtergrondmuziek af en toe goed.
Nu, da zal u wel niet introduceren.

Groetjes
't mienwerkerken

de bevers zei

mienwerkerke,

Er lopen hier indianen rond met pijl en boog en hun stem is op het normale peil (zelfs vanuit de VS blijf ik corrigeren, grapje).

Ik ben geschrokken van de foto's van de nieuwe uitbater van de poane preute, zo vermagerd ! Zeg hem maar dat hij veel biefstukjes eet of zend hem een weekje naar Texas. Met één biefstuk dat je hier op je bord krijgt kan je een volledig gezin voeden.

Murke en ....

Anoniem zei

Hi Murke

How are you doin ?
Zo te zien heel goed.
Je krijgt de groeten van het stamhoofd en zijn squaw(nonkel Frans en tante Jeanette).
Meneer Willy vraagt of je zo'n grote lap vlees kan meesmokkelen naar België.
Tante Terry en ik zijn druk bezig onze reisplannen te veranderen. Ik ben nog te jong om in een dubbekdekker te ontploffen.Misschien komen we achter tot bij jou.(geen paniek dit was een grapje).
De mensen van Peer beginnen inderdaad weer actief te worden en het leven in ons dorpje komt stilaan weer terug. Straks ga ik een aperitiefje drinken bij Mietje en dan moet ik uitgebreid verslag geven aan Mietje die eigenlijk amerikaanse roots heeft.(Ze werd geboren in Detroit).
Een prettige voortzetting van jouw reis en tot nog eens.

Nonkel David en....