zaterdag, juli 09, 2005

Murke verdacht van moord !!!

Gisteren nog een goed glas gedronken en een beetje gefeest n.a.v. het 16-jarig huwelijksfeest van Dorito & Elzebubbel.

5h00 deze morgen werd ik echter met geweld uit mijn bed gelicht. Mijn voordeur werd ingestampt door een interventieteam van de politie. Voor ik het wist, lag ik geboeid op de grond en staarde ik in de loop van een mitraillette.

Ik werd meegevoerd naar het commissariaat en daar vroegen ze me te bekennen. Ik had verschrikkelijke nadorst maar ze weigerden me water te geven. Ik kreeg enkele stompen in mijn zij en ze vroegen me de moord te bekennen.

Ik wist echt niet waarover ze het hadden. Na 5 uur ondervraging brak ik en barstte in tranen uit. Ik kreeg nog een paar stompen.

Iets voor 12h00 kwam er een agent binnen. Hij fluisterde iets in het oor van de agent die me ondervroeg en ik mocht gaan. Ze hadden de dader van de moord gevat.

Aanleiding voor de arrestatie was een verkeerd artikel in de Gazet van Antwerpen (zie onderstaande link)

http://www.zomerthrillers.be/scripts/viewGVA.asp?code=va3835fr&randnr=436406

Geen opmerkingen: