maandag, juli 11, 2005

ready for USA














Woensdagmorgenvroeg neem ik de trein naar Zaventem waar ik om 11H05 met American Airlines vertrek naar Chicago. Na een 9 uur durende vlucht kom ik aan in Chicago om 13H05 plaatselijke tijd.

Op mijn trip van Chicago naar Los Angeles doorkruis ik de staten Illinois, Missouri, Oklahoma, Texas, New Mexico, Arizona, Nevada en California

Ik zal op geregelde tijdstippen verslag uitbrengen op mijn weblog. In de komende weken krijg je antwoord op o.a. volgende vragen :

  • Bezoekt Murke zijn maffiabrothers in Chicago
  • Verlaat 'pokerface' Murke Las Vegas als winnaar
  • Wordt Murke opgeslorpt door de 'nightlife' in 6th street in Austin (Texas)
  • Overleeft Murke zijn talrijke wandelingen in de wilde natuur van de VS
  • Bekeert Murke zich tot Scientology
  • trouwt Murke in Las Vegas
  • Wordt Murke ontvoerd door aliens in Roswell (zie foto)
  • Geraakt Murke binnen bij de jetset van Hollywood
  • ..........

Verder wens ik alle anderen die op reis gaan naar de streek van Madrid, Butgenbach, Slovenië, Kroatië, London, Peer, Gent, Noorwegen,......... het allerbeste toe. Enjoy it !!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Murke,
Ik wens je een toffe reis? maar toch denk ik dat ge niet ver geraakt met al die poezen.
Moest ge soms toch over route 180 rijden , vergeet dan niet te stoppen in Siver City, daar wonen misschien nog familieleden van Henry Mc CARTY, doe ze de groeten van Matanza.
Enfin stel het goed het is voor het moment maar zo'n 92°F, dus groten dorst zult ge daar wel nie hebben.
tot augustus dan maar? MATANZA

Anoniem zei

Hallo neef murke,

Kijk nog eens heel aandachtig of je niets vergeten bent.
(tandpasta,genoeg ondergoed,zakdoeken,een plastiek zakske...
Doe de groeten aan onze familie in Las Vegas.
En zoals grootmoeder placht te zeggen "denk aan ons en wees voorzichtig.
Wij kijken uit naar jouw reisverhalen.
Veel succes en een goeie reis.

Nonkel david en Tante Terry

de bevers zei

Nonkel David en Tante Terry,

Ik verwacht jullie reisverslag uit Londen in Amerika en beperk jullie niet tot :

"het plafond van onze hotelkamer oogt mooi"

Murke

Anoniem zei

Murke,

Geniet met volle teugen
maar blijf van de stewardessen tijdens de lange afstandsvluchten opdat het u niet zou vergaan zoals den Berten van Monaco. O wee !
Take care !
See and hear you on the web !
elzebubbel