vrijdag, juli 22, 2005

Murke is ontvoerd door aliens !!!

























Vandaag trok is samen op met Murke. Mijn naam is Sandy en ik ben werkzaam aan de Universiteit van Leiden (NL). Mijn onderzoek spitst zich toe op aliens en UFO’s.

Ik ontmoette Murke in Pepper’s in Roswell. Hij was pas aangekomen uit Amarillo. Murke lachte toen ik zei wat ik deed in Roswell. Hij geloofde absoluut niet in aliens.

We wandelden door Roswell en de aliens waren overal aanwezig. Ze hadden zelfs de coca cola automaten ingepalmd (zie foto). Tal van andere foto’s van buitenaardse wezens vind je terug op www.flickr.com/photos/murke

Murke lachte alles weg en zei dat het plastieken exemplaren waren maar ik wist wel beter….

Ik vroeg hem mij te vergezellen naar een verlaten plaats buiten Roswell waar veel ontvoeringen gebeuren door buitenaardse wezens. Murke ging akkoord op voorwaarde dat ik vandaag het verslag zou schrijven op zijn weblog.

Ik vond dit een toffe deal en we vertrokken. Op de plaats aangekomen voelde ik direct aan dat de aliens nabij waren. Murke lachte nog meer en vroeg me een foto te nemen van hem. Toen ik de foto nam riep hij luidop : “Dear aliens, I want to be abducted, come and get me”.

Een felle lichtflits verblindde me en Murke was verdwenen. Hierboven vind je de laatste foto van Murke terug.

Ik heb mijn belofte gehouden en alles op zijn weblog geplaatst maar nu vertrek ik terug naar exact dezelfde plaats, want normaal houden aliens aardbewoners max. 24 uur vast en droppen ze hen dan, volledig gebrainwasht , terug op dezelfde plaats.

Hopelijk zien we Murke ooit nog terug

Sandy, Roswell (New Mexico)

Tradhruunmh dzheen tyoung ke travwumnh dyimn ke vroinm yan vonh e

Aliens van de planeet Fithia

4 opmerkingen:

Anoniem zei

die verdwijntruc,dat was toch iets anders ?

Anoniem zei

heihei,

vele groetjes uit Kroatie waar we ons als echte Robinsons voelen.
Morgen vertrekken we naar Slovenie
Verslag volgt nog

Elzebubbel and co

de bevers zei

Robinsons,

't amusement en ik verwacht jullie verslag

Anoniem zei

"Tradhruunmh dzheen tyoung ke travwumnh dyimn ke vroinm yan vonh e"

heeft potverdorie nog een betekenis ook. Googelt daar een keer mee en je krijgt de vertaling in het engels

bUFO